vineri, 6 ianuarie 2017

Naptár és heti tervezők!

1



 Az egyik újévi fogadalmam, hogy szervezettebb legyek, a napi kitervezett feladatokat oldjam meg és nem folyton napoljam át! Ezért egy határidőnapló és egy naptár tökéletes segítség! 
A határidőnaplóm a Selgros-ból van, sok más színben megtalálható. Szeretem a beosztását és hogy spirálos mert így könnyen belehet illeszteni mindenféle napi/heti tervezőket vagy vásárlási listákat. 
Elsősorban szükségem van egy olyan naptárra amelyet az íróasztalomon tarthatok, a másikat pedig a határidőnaplómba illeszthetek be. A Pinterest-en rengeteg ingyen letölthető naptár és heti tervező található, készítettem egy bordot is ezekkel kapcsolatosan, melyek megtalálhattok itt.


2
3


Az íróasztalomra ezt a szép virágos naptárt választottam, szeretem, mert minden napnak megvan a kis négyzete és így szépen be lehet írni az eseményeket. Ami viszont nem tetszik, hogy vasárnappal kezdődik a hét. A naptár letölthető itt!


4
6


A másik naptár amit a határidőnaplómba tettem az egy letisztultabb és egyszerűbb naptár, letölthetitek itt.


7
8
10


A heti tervezőnek egy babarózsaszínűt választottam, ezen kívül még öt színben is megtalálhatjátok. A4 és A5 formátum közül lehet választani és kilenc fajta designból. Szóval minden ízlésnek van valami! A heti tervezők letölthetők itt


11 



Ha egy magyar nyelvű tervezőt szeretnél, találtam két nagyon szépet. A napi tervezőből két szín közül választhatsz, melyet itt megtalálhattok. A heti tervezőt meg itt töltheted le.


































12


Remélem hasznos volt a mai bejegyzés!
További kellemes napot!
Kinga

5 comentarii:

  1. Cute pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    RăspundețiȘtergere
  2. Lovely planner!

    xoxo,
    Emma
    http://petitemaisonoffashion.blogspot.com/ ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Nagyon nagyon tetszik az ötlet. Gondoltam megvalósítom, de a kolozsvári Selgros-ban nem találtam hasonló spirálos határidő naplot.. :( ha van esetleg valami javaslatod szívesen fogadom.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Orvendek ,h tetszik az otlet! Sajnos a kolozsvari uzletekkel annyira nem vagyok tisztaban, de biztos lehet kapni valahol ilyen A5-os spiralos hataridonaplot!

      Ștergere
  4. selecting the best one from a listing of masses of merchandise might not be an easy task for all. we are now going to look the way to choose the first-class product from list. http://t-rexmuscleadvice.com/alpha-max-no2/

    RăspundețiȘtergere